Overzicht 2021

Hier kunt u alle nieuwsberichten, foto's en filmpjes van activiteiten van de gehele vereniging in 2021 terug vinden.

AFK wenst u fijne feestdagen en een mooi en muzikaal 2022!

AFK kijkt terug op een jaar waarin we helaas weinig samen muziek hebben kunnen maken. We hebben slechts één optreden kunnen geven als orkest, in juli buiten bij het winkelcentrum. We hopen dat het volgend jaar wel mogelijk gaat zijn om volop samen te repeteren en concerten te geven voor publiek!

Nog voor de lockdown hebben we met een groepje muzikanten het jaar muzikaal afgesloten door samen kerstliedjes te spelen en op te nemen. U kunt hieronder de foto's en filmpjes hiervan bekijken om in de kerst stemming te komen. AFK wenst u fijne feestdagen en een muzikaal, gezond en gelukkig nieuwjaar. Hopelijk tot gauw!

WhatsApp Image 2021-12-18 at 11.19.12(3)
WhatsApp Image 2021-12-18 at 11.19.12(2)
WhatsApp Image 2021-12-18 at 11.19.12(4)
WhatsApp Image 2021-12-18 at 11.19.12(5)
WhatsApp Image 2021-12-18 at 11.19.12(1)
WhatsApp Image 2021-12-18 at 11.19.12

Kerstmedley - herkent u ze allemaal?

Have Yourself a Merry Little Christmas

For unto us a child is born

Mary's Boy Child

Away in a manger

Jinge Bells

We Wish You A Merry Christmas

Kinderen SmdB de Kandelaar ronden blazersklas af met concert

De kinderen van groep 5/6 van SmdB de Kandelaar hebben op donderdag 9 december na 10 muzieklessen de blazersklas afgesloten met een concert in de klas. AFK wil alle leerlingen feliciteren met het voltooien van de blazersklas, knap gedaan! We hopen dat jullie veel plezier hebben gehad en wellicht samen muziek willen blijven maken of er in ieder geval samen van blijven genieten.

Rabo Clubkas Actie levert mooi bedrag op

Dankzij de 126 stemmen op AFK heeft de Rabo Clubkas Actie het mooie bedrag van €881,84 opgeleverd! Dit bedrag kunnen we goed gebruiken in deze periode waarin we geen inkomsten uit concerten hebben. Hartelijk bedankt voor het stemmen en voor uw steun.

Stem op AFK tijdens Rabo Clubkas Actie

Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen?

Stem nu direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

Stem op AFK en steun ons! Stemmen kan van 4 t/m 25 oktober.

AFK laat muziek weer klinken in Ameide met buitenconcert

Zaterdagochtend 10 juli 2021 heeft Ameide's Fanfare Korps de muziek weer laten klinken in Ameide. Het orkest gaf voor het eerst sinds lange tijd een optreden, het laatste concert vond plaats in februari 2019. De muzikanten speelden op het Burgemeester Wesselsveld, vlakbij het winkelcentrum en de markt. Vanwege de geldende coronamaatregelen was er geen zittend publiek, het concert was bedoeld voor de vele voorbijgangers. Het winkelend publiek werd vermaakt met bekende nummers, zoals "Go West" en een ABBA medley. De muzikanten vonden het geweldig om weer op te kunnen treden en applaus te ontvangen. Voor Teije die trompet speelt en het jongste lid van het orkest is, was dit zelfs zijn allereerste optreden voor publiek. Het publiek was zo enthousiast dat het hele orkest is getrakteerd op een ijsje!

afk 2021 2
afk 2021 1